Quy chế hoạt động
1. Nguyên tắc giải quyết tranh chấp, khiếu nại
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Nisi dis accumsan vulputate etiam pretium tortor augue nullam. Adipiscing commodo integer arcu aliquet. Pretium elit interdum lacinia vulputate quam sem dictum mauris erat. Sagittis pretium proin magna viverra urna adipiscing. Sit mi ultricies neque donec. Justo fusce gravida orci erat. Mauris tempus at mus ac tellus. Mattis vitae morbi non quisque venenatis fames est. Eget nec rhoncus sed pellentesque vitae nullam facilisis.
Odio mauris donec quis donec pharetra turpis scelerisque nisi. Quisque condimentum semper purus ligula in tempor morbi dapibus. Diam fames faucibus nisl commodo dui venenatis at. Pellentesque fermentum tortor cras etiam nisi phasellus. Eu dignissim non at vel fames magna faucibus erat. Sed malesuada et diam quis turpis. Nunc quis faucibus diam praesent pellentesque. Eu tincidunt at porttitor venenatis. Congue vitae congue pharetra vitae at urna mauris magnis faucibus.
Rutrum elit convallis dictumst ac penatibus nunc nunc eleifend ipsum. Arcu non vestibulum pretium integer ipsum ac. Amet consequat proin varius vitae. Nisi sem nam hendrerit sapien quis nibh. Diam faucibus velit tortor auctor. Quis pharetra penatibus nullam leo. Vel cursus habitasse nec maecenas mauris integer. Ut enim gravida nunc odio at malesuada at quam velit. Diam gravida euismod arcu tellus facilisi donec nisl. Eu feugiat et mauris pulvinar risus cursus pellentesque hendrerit. Adipiscing tincidunt ultrices dignissim turpis imperdiet rutrum nibh semper quis. Justo sit commodo at feugiat ornare libero dui vehicula nunc. At cursus enim convallis sit velit odio nisi. Purus dis ornare diam lectus libero consequat ante lobortis.
2. Quy trình tiếp nhận và giải quyết khiếu nại, tranh chấp:
Bước 1: Tất cả các yêu cầu giải quyết khiếu nại, tranh chấp sẽ được chuyển đến Bộ phận Chăm sóc khách hàng để tiếp nhận.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Nisi dis accumsan vulputate etiam pretium tortor augue nullam. Adipiscing commodo integer arcu aliquet. Pretium elit interdum lacinia vulputate quam sem dictum mauris erat. Sagittis pretium proin magna viverra urna adipiscing. Sit mi ultricies neque donec. Justo fusce gravida orci erat. Mauris tempus at mus ac tellus. Mattis vitae morbi non quisque venenatis fames est. Eget nec rhoncus sed pellentesque vitae nullam facilisis.
Odio mauris donec quis donec pharetra turpis scelerisque nisi. Quisque condimentum semper purus ligula in tempor morbi dapibus. Diam fames faucibus nisl commodo dui venenatis at. Pellentesque fermentum tortor cras etiam nisi phasellus. Eu dignissim non at vel fames magna faucibus erat. Sed malesuada et diam quis turpis. Nunc quis faucibus diam praesent pellentesque. Eu tincidunt at porttitor venenatis. Congue vitae congue pharetra vitae at urna mauris magnis faucibus.
Rutrum elit convallis dictumst ac penatibus nunc nunc eleifend ipsum. Arcu non vestibulum pretium integer ipsum ac. Amet consequat proin varius vitae. Nisi sem nam hendrerit sapien quis nibh. Diam faucibus velit tortor auctor. Quis pharetra penatibus nullam leo. Vel cursus habitasse nec maecenas mauris integer. Ut enim gravida nunc odio at malesuada at quam velit. Diam gravida euismod arcu tellus facilisi donec nisl. Eu feugiat et mauris pulvinar risus cursus pellentesque hendrerit. Adipiscing tincidunt ultrices dignissim turpis imperdiet rutrum nibh semper quis. Justo sit commodo at feugiat ornare libero dui vehicula nunc. At cursus enim convallis sit velit odio nisi. Purus dis ornare diam lectus libero consequat ante lobortis.
Bước 2: Bộ phận Chăm sóc khách hàng sẽ tiếp nhận các khiếu nại nhanh chóng kịp thời
Bước 3: Bộ phận có liên quan đề xuất phương án giải quyết khiếu nại, tranh chấp và phản hồi Bộ phận Chăm sóc khách hàng.
Bước 4: Bộ phận Chăm sóc khách hàng xin ý kiến phê duyệt của Ban Giám đốc.
Bước 5: Ban Giám đốc xem xét và phê duyệt phương án giải quyết khiếu nại, tranh chấp.
Bước 6: Bộ phận Chăm sóc khách hàng phản hồi với người có yêu cầu giải quyết khiếu nại
Trường hợp người có yêu cầu khiếu nại, tranh chấp đồng ý với nội dung và phương án giải quyết khiếu nại, tranh chấp thì quy trình tiếp nhận giải quyết khiếu nại, tranh chấp kết thúc.
Trường hợp người có yêu cầu khiếu nại, tranh chấp không đồng ý với phương án giải quyết khiếu nại, tranh chấp và yêu cầu giải quyết lại thì yêu cầu giải quyết lại khiếu nại, tranh chấp được Bộ phận Chăm sóc khách hàng tiếp nhận. Quy trình lặp lại các Bước 2, 3, 4, 5 và 6. Tại Bước 6, nếu thành viên vẫn không đồng ý với phương án giải quyết khiếu nại, tranh chấp mà Bộ phận Chăm sóc khách hàng đưa ra, người có yêu cầu khiếu nại, tranh chấp có quyền khởi kiện tại tòa án hoặc trọng tài theo các quy định của pháp luật.